Flow Motion Studio Paulina Wojciechowska

Opis Zajęć

Pilates

Dla kogo?

Każdy kto ma chciałby sprobować pilatesa, powinien zacząć od tej lekcji. Dla osób które borykają się z bólami kręgosłupa i stwów. Dla każdego kto ma ochotę miło spędzić z nami czas :)

Opis zajeć:

Zajęcia wprowadzające do świata pilates. Na nich nauczysz się wszystkich podstaw metody pilates: prawidłowego oddechu, ustawienia ciała w przestrzeni, poczujesz mięśnie głębokie, poznasz podstawowe ćwiczenia, które są niezbędne przed przystąpieniem do lekcji klasycznej. Uczestnicząc na zajęcia zapobiegniesz bólą kręgosłupa i innych stawow, wzmocnisz całe ciało, zwiekszysz swoja kondycję i koordynacje ruchową, zmobilizujesz stawy, poczujesz przypływ energii i endorfin bedziesz szczęśliwszy/a.

DSC_2708

 

 

 

 

Pilates Arc - Pilates na łuku

ARC lub inaczej Spine Corrector - to specjalny przyżąd zaprojektowany przez Joshepa Pilatesa, służący do artykulacji kręgosłupa, zapewniający nam pracę w bezpiecznych zakresach ruchu w stawach. Na zajęciach pracujemy na najwyższej jakości sprzęcie firmy Balance Body. Jest on całkowicie bezpieczny, zwłaszcza jeżeli znajduję się w rękach wykwalifikowanego nauczyciela. 
Budowa Pilates Arc pozwala na idealną stabilizację ciała i odciążenie tych części ciała, które tego wymagają.

Dzięki niemu jeszcze bardziej poczujesz swój CORE wzmocnisz go i zapobiegniesz bólą kręgosłupa.

Zwiększysz mobilność w swoich stawach, odciążysz kręgosłup i uelastycznisz go.

"Jeśli twój kręgosłup jest nieelastyczny- mając 30 jesteś stary, jeśli masz 60 lat i mobilny kręgosłup jesteś wciaż młody" J. Pilates

Na kłopoty z kręgosłupem, stawami i poruszaniem się pracujemy przez lata. Ból stawów, ból kręgosłupa dotyczy coraz częściej osób w różnym wieku. Wielki wpływ ma na to styl życia: bólu można się spodziewać, jeśli pracujemy w jednej pozycji przez lata, utrwalamy patologiczne nawyki ruchowe i unikamy aktywności fizycznej.

Zajęica Pilates Arc są tak jak wszystkie zajęcia u nas dostosowane są do potrzeb grupy.

 M.Hordowicz-Fotografia-92

 

Zdrowy kręgosłup

Dla kogo ?

Dla osób pracujących przy biurku, jeżdzących długo autem lub pracujących jednostronnie (kosmetyczki, fryzjerzy, stomatolodzy).Dla każdego niezależnie od wieku kto odczuwa dyskomfort w stawach i bóle kręgosłupa, a także dla osób które chcą rozpocząć swoją przygodę z ruchem.

Opis zajęć :

Lekcje prowadzone sa w umiarkowanym tempie, ze szczególnym uwzględnieniem formy każdego ćwiczenia. Na tych zajęciach, wzmocnisz mięśnie głębokie, mięśnie przykręgosłupowe odpowiadające za utrzymanie prawidłowej postawy. Zmobilizujesz wszystkie stawy, wzmocnisz się i uelastycznisz, dzięki temu zapobiegniesz bólą kręgosłupa, a Twoje ciało będzie sprawne przez długie lata. Na zajęciach użwywane są  przyżądy: taśmy, piłki, piłeczki, wałki.

Zajęcia ze zdrowego kręgosłupa we Flow Motion Studio prowadzą : Agata, Judyta, Ewelina

 

 

 

Trenien funkcjonalny 


Jeśli Twoim celem jest:

  •  spalenie zbędnych kalorii,
  • poprawa stanu zdrowia,
  • zminimalizowanie ryzyka kontuzji,
  • wzmocnienie osłabionych mięśni ramion, brzucha czy pośladków,
  • niwelowanie skutków siedzącego trybu życia np. bóle w odcinku lędźwiowym,
  • polepszenie wyników sportowych np. w bieganiu, pływaniu, jażdzeniu na rowerze

 Mamy dla Ciebie dobrą wiadomość w studiu Nasza Kadra trenerska Paulina, Agata i Judyta stworzyły specjalne treningi szyte na miarę Twoich potrzeb. 

Trening funkcjonalny kształtuje prawidłowe wzorce ruchowe oraz polepszy jakość Twojego życia.

Zintegrowany system ćwiczeń sprawia, że różnorodne ćwiczenia wielopłaszczyznowe ukształtują Twoją siłę, wzmocnią osłabione mięśnie. Co więcej dzięki regularnym treningom poprawisz elastyczność mięśni, zaangażujesz mięśnie stabilizujące kręgosłup.

DSC_2703

 

Zajęcia dla kobiet w ciaży

Aktywna mama 

Lekcje dostosowane są do każdegfo trymestru ciąży, skierowane do kobiet w ciaży i do tych które się do niej przygotowują. Zajęcia mają na celu podnieść twoją kondycje i wytrzymałość,  która jest niezbędna w porodzie. Popracujesz nad koordynacja ruchową, rozluźnisz napięty brzuch, odnajdziesz i nauczysz się urzywać mięśni dna miednicy co pomoże ci w akcie porodowym.

DSC_2770


Świadoma mama

Ćwiczenia dla kobiet w ciąży, dostosowane są dla każdego trymestru. Na zajęciach nauczysz się jak użyć Swoje ciało w akcie porodu, poznasz techniki relaksacyjne, tory oddechowe przydatne w akcie porodu, dowiesz się jak minimalizować bóle porodowe, oraz jak skutecznie wyprzeć dziecko. Jeżeli chcesz ten poród przeżyć świadomie, nie chcesz by ból przejął nad Tobą kontrolę, oraz chcesz pomóc Twojemu dziecku przyjść na świat , nie może cię zabraknąć na tych zajęciach.

Wysiłek porodowy porównywalny jest do przebiegnięcia maratonu 40 km., przygotuj się do Swojego maratonu.

Korzyści jakie płyną dla Ciebie z uczestnictwa na zajęciach:

  • Przeciwdziałasz i zapobiegasz fizjologicznym dolegliwością ciążowym
  • Przygotujesz Swoje ciało do zmian związanych z ciążą i porodem
  • Wzmocnisz mięśnie całego ciała
  • Korygujesz wady postawy ciał
  • Elementy fizjoterapii w lekcji grupowej
  • Aktywacja i stymulacja mięśni dna miednicy
  • Praca nad koordynacją i równowagą
  • Poznasz techniki oddechowe pomocne przy porodzie
  • Przeciwdziałasz otyłości ciążowej oraz rozstępow
  • Łatwiejszy poród oraz szybszy powrót do formy po
  • Poprawisz Swoje samopoczucie

Urodzić możesz się nauczyć :)

DSC_2797

 

 

Powrót